Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 61.000+ reisvideo's
  • Dag 1 Genua

Weinig geslapen want elke keer als ik in slaap viel ging ze praten want dan gingen we WEER stoppen. Maargoed we zijn aangekomen en ik was een beetje misselijk, nog Vaiana gekeken in de bus... Eens aangekomen gingen we een stadsspel doen, we mochten... Lees verder »

Geschreven op 28 maart 2024 door Eline Groeneveld in Genua, Italië.

• Hoi An -> Ho Chi Minh City (HCMC/Saigon)

Vanochtend weer kunnen uitslapen, alleen om 0630u klaar wakker... Om 07u gaan douchen, koffer inpakken en relaxed ontbijten. Om 10u vertrokken we met de bus naar het vliegveld. Na een half uurtje, daar aangekomen en gelijk inchecken. Na de douane ff... Lees verder »

Geschreven op 28 maart 2024 door Femke in Ho Chi Minh City, Vietnam.

• 3e week

Hallo beste lezers, Tot mijn schrik zit vandaag mijn derde week hier alweer op. De tijd gaat zo snel. Het afgelopen weekend ben ik met een tour mee meegegaan. De tour was een wandeling door de stad met veel uitleg over de geschiedenis van de stad. I... Lees verder »

Geschreven op 28 maart 2024 door Klara Smit in Matapica, Suriname.

• Dag 10

Vandaag weer een lange busreis 7uur, opweg naar Ketapang waar wij 1 nacht blijven voordat wij met de ferry naar Bali vertrekken.Wij hadden vandaag nog 1 laatste excursie in Java wij gingen een plantage bezoeken. Het regende veel die ochtend / middag... Lees verder »

Geschreven op 28 maart 2024 door Ralph&Cyn in Banyuwangi, Indonesië.

• Kangoeroes, de riviermonding en Kalbarri National Park

Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen. Als ik de gordijnen opendoe zie ik meerdere kangoeroes op het grasveldje tegenover ons onderkomen. Ze zijn relaxed aan het ontbijten, de ouderen met gras en een jonkie (joey) drinkt bij de moeder. Ik kan een fo... Lees verder »

Geschreven op 28 maart 2024 door Andre&Hennie in Kalbarri, Australië.

• 27Mar: Ouarzazate - Douar Ait Lahmad

Het weer in Marokko herstelt zich snel. Het is weer windstil, de zon is terug en de lucht is weer wolkenloos diepblauw.  We rijden de alternatieve route via de N9 richting Marakkech. De  sneeuwbuien van gisteren hebben de toppen van de bergen wit... Lees verder »

Geschreven op 28 maart 2024 door Wim Brondsema in Douar Ait Lahmad, Marokko.

• Woensdag 27 maart 2024

We moeten wachten tot na de lunch voor dat het droog wordt. Na een soepje en een lekkere rozijnenbol kunnen we vertrekken. We hebben van de boer waar wij staan, een tip gekregen om naar “Fietsen boven de bomen” in de buurt van Lommel in België te gaa... Lees verder »

Geschreven op 27 maart 2024 door Paul en Ellen in Lommel, België.

• Veel toeristische hoogtepunten, maar ook een aantal onontdekte plekjes

Eíndelijk is het dan zover en start onze eerste reis en Jordanië is het land dat we gaan bezoeken. Op onze eerste dag bezoeken we Jerash en Madaba. Jerash is een ruïne complex met Romeinse opgravingen waarvan sommige goed bewaard zijn gebleven. We z... Lees verder »

Geschreven op 27 maart 2024 door Antwan en Karin in Dead Sea, Jordanië.

• Alles went.

Alles went. Zo ook de warmte, gebrek aan water en onregelmatige stroom. Dat realiseerde ik me toen ik een vriendin aan de telefoon had en zei dat het een koele dag was. Toen ze vroeg hoe veel graden het dan was en ik antwoordde dat het ongeveer 38 gr... Lees verder »

Geschreven op 27 maart 2024 door Lianne de Buck in Tamale, Ghana.

• Laatste dag in Oman

Onze laatste dag wilden we niet al teveel meer rijden en inspannends doen. De autohuur was 250 km per dag voor 21 dagen, dus totaal 5250 km. En we hebben er bijna 5000 gereden nadat we 7011 km hebben gevlogen. Het voelt haast als een tijdreis. De wer... Lees verder »

Geschreven op 27 maart 2024 door Mieke van Griensven in Seeb, Oman.