Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 61.000+ reisvideo's
  • Training

I've found that typing out these stories on my phone while waiting for or on transport is an excellent way of spending my waiting time. Currently sitting at Athens Railway Station waiting for my train. So far so good. I made it to the right platform... Lees verder »

Geschreven op 26 april 2024 door Johan Buurma in Athene, Griekenland.

• Chateaurenard

Donderdag 25 april ☀️ Het was vanmorgen vroeg uit de veren. En wat heel fijn was geen Mistral meer 🥳 Met M&A naar de markt in L’isle- sur-la-Sorgue. Wij wilden dat met ons tweeën eerst op de fiets doen maar vanwege harde wind niet van gekomen dus d... Lees verder »

Geschreven op 26 april 2024 door Jacenger in Châteaurenard, Frankrijk.

• Feestdag in Australië

Donderdag de laatste dag in Byronbay. We zouden via Surfersparadise richting Brisbane rijden, voor Brisbane hadden we een camping gevonden waar van alles te doen was, zoals boomtoppenklimmen en natuurlijk minigolf de camping was telefonisch niet ber... Lees verder »

Geschreven op 26 april 2024 door Anja en Eric in Aspley, Australië.

• Laatste restje Spanje

Op 19 april maar Haro gereden, hoofdstad van Rioja Alta waar vele grote bodega's zijn. Dag erna op jacht gegaan naar een lekkere wijn om mee naar huis te nemen.  Paar bodega's bezocht om eventueel aan een rondleiding deel te nemen en wijnen te pro... Lees verder »

Geschreven op 26 april 2024 door Karin en Henk in Donostia / San Sebastián, Spanje.

• Dag 11: Bye LA, Hello Palm Springs 🌞☃️

Vandaag 08:15 wakker en 09:15 in de startblokken om met 'gierende banden' weg te rijden. Bye LA, it was not love at first sight! Palm Springs here we come🌴🌞 Zingend de LA traffic achter ons latend, zelfs met wat regendruppels op de voorruit naar d... Lees verder »

Geschreven op 26 april 2024 door Fam Fehling in Palm Springs, California, Verenigde Staten.

• Berat

25 april. Het heeft de hele avond en nacht geregend. Wat op zich best lekker is in de camper. Boekje erbij en och bedje slaapt ook goed. ‘s Ochtends wordt het droog en vroeg besluiten we om toch naar Berat te gaan. N&M zijn daar 5 jr geleden ook gewe... Lees verder »

Geschreven op 26 april 2024 door Geert en Hammy Draaistra in Berat, Albanië.

• Sneeuwpret

Beste vrienden,De waard van het eeuwenoude hotel in Bellelay, daarboven op de pas, vertelde ons dat het bij hem, daar op 900 meter hoogte, vorige week nog 26 graden was. Nu was het er een paar graden onder nul en de omgeving was er fraai bepoederd m... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Sjaak Ipenburg in Aarberg, Zwitserland.

• Longest Ski Jump World Record

Woensdag 17 april t/m donderdag 25 april 2024AkureyriWoensdag de 17e hadden we om 9 uur met David afgesproken om te gaan langlaufen.Bij ons vandaan is het nog geen 5 minuten rijden naar de parkeerplaats in het bos waar de langlaufroutes starten. Het... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Marja en Ed in Akureyri, IJsland.

• Vijfde dag

Toen ik vanochtend wakker werd en naar buiten keek zag ik dat het behoorlijk regende. Had ik gisteren nou maar mijn grote mond dichtgehouden met “het prachtige weer”. Ik wilde gaan wandelen in Peel, de plaats waar ik maandag naar toe gelopen was maar... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Paul Gerrits in Douglas, Man.

• Lang verhaal, zoveel te vertellen...

Gampaha & Boossa Gampaha mijn geboortedorp, in 1986 een klein dorpje waar je (volgens mijn ouders) zo doorheen was gereden. Met 1 ziekenhuis en verder weinig andere voorzieningen, stelde het toen weinig voor. In het jaar 2000 hadden we het in een v... Lees verder »

Geschreven op 25 april 2024 door Familie Bol in Boossa, Sri Lanka.