Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 62.000+ reisvideo's
  • 18-04 -2024 - Katjes - Bus

. Bus - Katjes . 11°7° De bewolking neemt toe, vanaf de late avond vanuit het noordwesten gevolgd door perioden met regen. Vannacht is het regenachtig. Minima worden voor de regen uit bereikt en liggen tussen 5 en 7 graden. Vrijdagochtend verla... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door Jip en janneke in Valkenswaard, Nederland.

• Dag 13 : Daguitstap naar Lefkara...

Dat was toch de oorspronkelijke bedoeling... We zouden vandaag op daguitstap gaan naar Lefkara, een "bergdorpje" niet zo heel ver afgelegen... Daarvoor moesten we eerst om half acht deze morgen bus 504 nemen aan de Finikoudes-busstop hier iets verd... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door de reislustige genieters in Larnaca, Cyprus.

• De eerste outreach

Vandaag ga ik voor het eerst mee op ‘nutrition outreach’ met Tamar. Een outreach betekent ook wel dat je de leefwereld van mensen opzoekt die niet de middelen hebben om zelf te hulp te zoeken. Die we vandaag gaan doen staat in het teken van ondervoed... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door Kristie Allers in Kampala, Oeganda.

• De wind.

Met de terugblik naar gisteravond ben ik redelijk snel klaar. Na het nuttigen van mijn instant maaltijd en het afmaken van mijn verhaal ben ik rond een uur of 10.00 uur gaan slapen. Een heerlijk bedje en een absoluut stille omgeving waren de ju... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door Rico in Le Cailar, Frankrijk.

• Sneeuw en rode rotsen

Het plan is om vandaag richting westen te rijden naar Cedar Breaks National Monument om daarna af te buigen richting Nevada. Dit is een natuurlijk amphitheater van zo’n 600 m diep en 5 km lang en het ligt op 3000 m hoogte. Op de website van Cedar Bre... Lees verder »

Geschreven op 17 april 2024 door Frans & Toiny in St. George, Verenigde Staten.

• Dag 14 en 15, Huatulco

Dit verhaal begint net als alle andere. Voor ons erg prettig maar voor jullie wordt het wel een beetje saai. 🤭 Wij dachten dat worden lange dagen die zeedagen maar niets is minder waar. Naast het heerlijke eten, ons spa uurtje en lui doen in de zon h... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door Anita van Wijngaarden in Huatulco, Mexico.

• Klimaatconferentie in Wenen!

Klimaatconferentie in Wenen! Vanmorgen zaten we tijdens het ontbijt naast een aantal levenslustige jongemannen. Ze bleken naar een internationale klimaatconferentie te gaan.Ik moet zeggen dat zo’n ontmoeting mij weer vertrouwen in de toekomst geeft.... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door Ellen du Cloux in Brunn am Gebirge, Oostenrijk.

• Myall lakes

Het was vandaag weer een bijzondere dag. Na anderhalf uur rijden zijn we bij Myall lake national park aangekomen. We zijn op een "camping" in de natuur bij een prachtig meer. Daar aangekomen bleek dat je moet reserveren als je een plek wil hebben.  G... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door Angelique Boekel in Myall Lakes National Park, Australië.

• Dag 07: Rustig dagje in Jeonju

Wat staat vandaag op de agenda. Vrij weinig. We hebben niets interessants gevonden of we kijken niet goed. Besloten dat we wel zien waar we terecht komen. Richting het centrum dan maar. We vinden een Parijs Banquettes en de croissantjes waren heerli... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door Jornic in Jeonju, Zuid-Korea.

• Dag 10

Vandaag na de pizza workshop is haast iedereen de buurt gaan verkennen en wij zijn bij het huis gebleven. Mariska haar rug een rustdag en lekker rustig aan want al die workshops en kook avonden is best pittig voor ons beide. We hebben heerlijk gelunc... Lees verder »

Geschreven op 18 april 2024 door Nora Vellinga in Gualdo Tadino, Italië.