Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 61.000+ reisvideo's
  • Lazy wednesday

Om 7 uur weer uit de veren, en heerlijk over het strand een wandeling maken. Dat moest je altijd kunnen doen (voor je werk bijvoorbeeld). Daarna terug naar de camper, de rest is ook ontwaakt. Rustig even koffie drinken en wat eten, alles op het gemak... Lees verder »

Geschreven op 24 april 2024 door Angelique Boekel in Byron Bay, Australië.

• Brindisi-Griekenland

21 april, tegen de avond rijden we door richting Brindisi waar we overnachten bij een boer. We staan hier tussen veel verschillende soorten fruitbomen. Ook deze boer heeft geen olijfbomen meer😥. Het echtpaar heeft 's avonds voor ons en een Zwitsers s... Lees verder »

Geschreven op 24 april 2024 door Jo&Jo on tour in Brindisi, Italië.

• Brest.

Vandaag was onze eerste van 4 havendagen en waren we in Brest. Brest is de stad met de 2e grootste marinehaven van Frankrijk. Een groot deel van de haven is dan ook niet toegankelijk en is niet zichtbaar op google maps, het moet allemaal een beetje g... Lees verder »

Geschreven op 23 april 2024 door Helen, Hans en Pjotr. in Independence, Verenigde Staten.

• Preveza en Lefkada

Preveza en Lefkada Maandag 22 april Na een grandioos ontbijt kunnen we wel wat hebben. Vandaag weer een mooie route voornamelijk over stille weggetjes. We rijden langs diverse zandstranden waar een lint van restaurants te vinden is. Bijna alles is... Lees verder »

Geschreven op 24 april 2024 door Marlies van roomen in Vasiliki, Griekenland.

• De 4e reis naar Zuid Amerika Argentinie en Chili

Alweer meer dan een maand zijn we voor de 4e keer op reis in Zuid Amerika dus het werd tijd om weer eens iets van ons te laten horen. Onze Enjoy stond alweer op ons te wachten bij de stalling. Na de nodige boodschappen in Atlantida in Uruguay reden... Lees verder »

Geschreven op 24 april 2024 door Anne-Marie en Ad in Salta, Argentinië.

• Derde dag, dagje Douglas

Om te beginnen: het lukte me niet om foto’s te plaatsen. De bestanden bleken te groot en om dat zomaar kleiner te maken lukte me niet. Mijn lieve Peter is dat nu net wel gelukt. Ik heb net dus een stapeltje foto’s van dag een en twee geplaatst, klik... Lees verder »

Geschreven op 23 april 2024 door Paul Gerrits in Douglas, Man.

• Gewend, Geland, Genieten...

Dag 2 en 3 Deze twee hele dagen zijn voorbij gevlogen. Dagen waarin er is gezwommen, heerlijk is relaxed, waarin we het gezellig hebben gehad met z'n zevenen, Sri Lankaanse dansshows hebben gezien, de kids meededen met het animatieteam.. Maar ook... Lees verder »

Geschreven op 23 april 2024 door Familie Bol in Ahungalla, Sri Lanka.

• Dag 12: Back in Bangkok!!!

De vlucht van Busan naar Bangkok? Een slechte vlucht. Veel turbulentie en men wilde dat we vast wennen aan temperatuur in Bangkok. Bloedje heet. Sommige zaten gewoon met hun winterjas in het vliegtuig. 5,5 uur en dan landen op Polderbaan 2.0. De doua... Lees verder »

Geschreven op 23 april 2024 door Jornic in Bangkok, Thailand.

• Klein Orkest

De doortocht door Duitsland verloopt vlekkeloos. Geen files, geen vertragingen. Een bockworst in een tankstation van volgens de verkoper Sehr Gute qualität stilt de trek rond het middaguur. Een hotelletje net over de Hongaarse grens is geboekt. We... Lees verder »

Geschreven op 23 april 2024 door Jip Steman in Belgrade, Servië.

• Dag 4: banda bou en sneks

Bondia bondia, vandaag begon mijn dag om zeven uur. Ik ben om half 8 gaan zwemmen (baantjes, echt workout) en thuisgekomen met Melchior gaan ontbijten. We hebben meloen voor de vogels meegenomen. Na het ontbijt zijn we even gaan liggen en ben ik in s... Lees verder »

Geschreven op 23 april 2024 door Chantal smits in Curaçao, Nederlandse Antillen.