Menu

Maak je eigen reisblog!

Op Reislogger maak je gratis en gemakkelijk je eigen weblog voor op reis.

• Deel je reis online op jouw reisblog
  • Plaats onbeperkt reisverhalen, foto's & video's
  • Je volgers blijven automatisch op de hoogte
  • Laat achteraf een prachtig boek afdrukken

Is jouw Reislogger nog vrij?

Typ je gewenste webadres:

Wat is een reisblog?

Een reisblog is een online reisdagboek waar je je belevenissen kunt delen tijdens je reis, vakantie of verblijf in het buitenland.

Op jouw reisblog bij Reislogger kun je onbeperkt reisverhalen, foto's en video's plaatsen. Je familie & vrienden thuis blijven automatisch op de hoogte.

Op Reislogger staan al…

• 330.000+ reisverhalen
  • 4.500.000+ reisfoto's
  • 62.000+ reisvideo's
  • Terug naar Óbidos

Pliep, pliep, pliep, pliep. Huh, wat, hoe, oh ja de wekker. Het is vijf uur. We springen allebei, nog niet zo heel vitaal, uit bed. Tja de jaartjes gaan ongemerkt vat krijgen op de bewegingsmotoriek van de mens. Zo ook helaas bij ons. Maar het is nog... Lees verder »

Geschreven op 7 mei 2024 door Hans&Fabienne in óbidos, Portugal.

• Dag 22: Las(t) Day Vegas🗽🎢💸

Vandaag lekker uitgeslapen alle 3. Daarna aangekleed en richting Strip. Eerst richting de Miracle Mile Shop.  Beloofd = Beloofd,  gelukkig hebben we onze koopjesjager Denies bij ons. JD Sports heeft ze ook voor 20 dollar minder. En laat die nu echt 3... Lees verder »

Geschreven op 7 mei 2024 door Fam Fehling in Paradise, Nevada, Verenigde Staten.

• La Fortuna: Vulcano Arsenal en Hot water Springs

Wat was het vanmorgen heerlijk wakker worden in de ruime lodge die ons was toebedeeld. We sliepen zo waar een beetje uit, het was al 5.45 uur. En als je dan de deur open deed hoorde je het geluid van de stromende rivier en van de natuur…geweldig! We... Lees verder »

Geschreven op 7 mei 2024 door Folkert &Ingrid Keuning in La Fortuna, Costa Rica.

• Nusa Penida

Zoals geschreven,  Nusa Penida. We zijn gister met de boot over gestoken, onze taxi-chauffeur kwam precies op tijd om ons naar de haven Kusamba te brengen. Hij was heel behulpzaam en hielp ons met de tickets, wij hadden gewoon een enkeltje gekocht ma... Lees verder »

Geschreven op 7 mei 2024 door Jacob in Nusa Penida, Indonesië.

• 6 mei Paredes de Coura - Tui

Vanmorgen een eenvoudig maar goed ontbijt gehad. We vertrokken om 8.30 uur. De eigenaresse stond ons al weg te kijken. Ze was al begonnen met het schoonmaken. Het was schitterend weer vandaag. Eindelijk geen regen. Het was een mooie afwisselende rout... Lees verder »

Geschreven op 6 mei 2024 door Angela Meulepas in Tui, Spanje.

• Maandag

Het went nog niet, die lange siësta die ze hier hebben. Vandaag kwamen we er weer middenin aan. Het stadje Pescara was vandaag a.d. beurt. Alles dicht, saai op straat, dus eerst maar een kop c en wat lunchen. Daarna rondgelopen door het centrum.... Lees verder »

Geschreven op 6 mei 2024 door Miek van Dijk in Acqualagna, Italië.

Beste vrienden,  We hebben Nice bereikt en daar onze intrek genomen in Hotel du Centre. Dichter bij het doorleefde hart van Nice konden we niet komen. Het hotel staat direct naast de in de oude stad gelegen witmarmeren Notre Dame, die natuurlijk op... Lees verder »

Geschreven op 6 mei 2024 door Sjaak Ipenburg in Nice, Frankrijk.

• Door naar Naumberg

Gisteren en vandaag twee serieuze fietsdagen van ieder 65 km. Beide dagen volgende we de Unstrut, een rivier die door een glooiend heuvellandschap stroom en uitkomt in de Saale.Langs de route zijn veel bossen en bossages, en de het gekwetter van de v... Lees verder »

Geschreven op 6 mei 2024 door Leo Hartveld & Miriam van Lierop in Naumburg (Saale), Duitsland.

• Overnachten op het strand.

Vanmorgen hebben we afscheid genomen van de alleraardigste eigenaren van de camping waar we de afgelopen twee nachten gestaan hebben. De reis gaat verder naar het Noorden. We zijn voor het eerst in Denemarken en onze ideeën over dit land moeten we ec... Lees verder »

Geschreven op 6 mei 2024 door Ina Schenkel in Blokhus, Denemarken.

• Tweede Paasdag

Maandag 6 mei 2024.   Tweede Paasdag Dag 39.  Olympia, Griekenland - Dimitsana, Griekenland.          81 km.     Totaal: 3122 km. De zon schijnt, maar het blijft koel met 22 graadjes en frisse wind We vertrekken van de camping, maar 800 meter verd... Lees verder »

Geschreven op 6 mei 2024 door Gert-Jan Stolk in Dimitsana, Griekenland.